Saturday, 31 December 2011

hello and goodbye

welcome new life
say bye to past time 
hello 2012
gonna miss you 2011
 :')

Saturday, 24 December 2011

hello mid term break !

hello aloha ..
assalamualaikum..
ngee
i dah kt umah :D
semalam i teman kan aunty i cari new phone,
kt plaza masalam.
saja je na temankan, bosan dduk umah.
nmpak tak, baru sehari dah bosan..
ahah
penat layan budak baru dapat kaki neyy..
dah kejar nak dukung plak, dah dukung nak jalan plak..
haihh, nasib baik sepupu.
omey kann
neyy dye budak yang akhirnya tumpas kepenatan..


Wednesday, 21 December 2011

i'm craving..

bukan mengidam tapi lebih kepada mengada-ngada.
ngee
dah lama tak makan sedap sedap..
nothing in jengka.
paling sedap KFC kowt.
KFC?
boringggg..
and for this mid term break,  i nak melantak abes.
takut gemuk?
mungkin..
tapi selagi boleh makan, makan je la kan..
yeehaa !
nahh amek kaww..
nak bg korg rasa sama mcm aku rasa.
ahah
IKEA's meatball, yummy !
Pizza with Coke, slurppp.
cutey cupcake !
chocolate cake, melting siut..
argghh, cheese burger !
waffle, yummy..

Monday, 5 December 2011

getting busy andd busy ..

this new sem memang mencabar.
jadual packk !
penat seyhh
na balik rumah pown kene fikir banyak kali,
nak jimat duit lagi,
haishh
memang semua student mcm ney ke?
tak la kowt kann..
heh lec da masok, caw dulu..
*kantoi online dalam kelas
hehe
papai stalker